- Politica de retur
Ne asumam faptul că mai greșim. Uneori suntem aglomerați (se poate întampla la orele de vârf: prânz, cina), uneori produsul nu ne iese așa cum v-am obișnuit să ne iasa. Din orice motiv ar fi, daca produsul Bistro Callatis comandat nu este conform așteptărilor, el va fi refăcut și trimis cât se poate de repede, împreuna cu scuzele noastre. Sau, dacă doriți, vă returnăm în întregime banii. Ceea ce va rugăm, ca sa putem corecta eventuala eroare, este să ne returnați produsul neconform sau, dacă nu e posibil, o poza ne-ar fi de mare ajutor. Pentru că din greșeli se învață și pentru că oricine poate greși la un moment dat, vă mulțumim pentru înțelegere și sprijin în remedierea situației! Echipa Bistro Callatis
- Politica de reclamații
Pentru solutionarea pe loc a oricarei probleme cu comanda d-voastra va rugam sa ne-o comunicati prin formularul de mai jos sau telefonic la numarul 0723 503 079 sau pe adresa de mail reclamatii@bistro-callatis.ro. Reclamatiile prin Facebook sau Google vor fi vazute de agentia de promovare online, si apoi redirectionate catre echipa de call center, care va avea nevoie de date suplimentare. Astfel, solutionarea lor nu va fi instant sau la fel de rapida precum o reclamatie primita prin site-ul nostru sau telefonic, care va ajunge direct unde trebuie. Va rugam sa insotiti reclamatia, daca este vorba de un produs neconform, si de o poza a produsului. Va multumim! Echipa Callatis